Mystery mailling D-benchmark
Co je Mystery mailing?
- Mystery mailing je velmi využívaná metoda – manažerský nástroj používaný ke sledování kvality zákaznického servisu.
- Mystery mailing slouží k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na firemních nebo informačních mailech (tzv. touch points), kde dochází ke kontaktu se zákazníkem.
- Mystery mailing je realizován z pohledu běžného zákazníka – informace o procesu prodeje / konzultace / nabídce jsou získávány tak, jak je to běžné v reálném prostředí.
- Speciální důraz je kladen na přístup rychlost odezvy, upozornění, že požadavek byl systémem zpracován, úplnost poskytnutých informací.
- Mystery mailing představuje významný nástroj v rukou manažerů, kteří potřebují získat představu, jak jejich pracovníci jednají v kontaktu se zákazníkem, zda jsou dodržovány standardy a požadavky na tyto pracovníky kladené.
Jaké jsou hlavní výhody Mystery mailingu?
- objektivnost feedbacku – přesné zaznamenání průběhu mystery mailingu
- zdokumentování procesu, rychlosti odezvy
- rychlý a jednoduchý nástroj umožňující benchmarky díky unikátním manažerským indexům
