Mystery calling D-benchmark

Co je Mystery calling?

  • Mystery calling je velmi využívaná metoda – manažerský nástroj používaný ke sledování kvality zákaznického servisu.
  • Mystery calling slouží k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy zpravidla na zákaznických linkách (tzv. touch points), kde dochází ke kontaktu se zákazníkem.
  • Mystery calling je realizován z pohledu běžného zákazníka – informace o procesu prodeje / konzultace / nabídce jsou získávány tak, jak je to běžné v reálném prostředí.
  • Speciální důraz je kladen na přístup operátorů zákaznické linky, zákaznického centra, call centra, prodejního personálu, klientské podpory.
  • Mystery calling představuje významný nástroj v rukou manažerů, kteří potřebují získat představu, jak jejich pracovníci jednají v kontaktu se zákazníkem, zda jsou dodržovány standardy a požadavky na tyto pracovníky kladené.

 

Jaké jsou hlavní výhody Mystery callingu?

  • objektivnost feedbacku – přesné zaznamenání průběhu mystery callingu
  • možnost provést nahrávku mystery v případě souhlasu testovaných osob
  • speciální tým telefonních operátorů hovořících česky ai slovensky, případně dalšími světovými jazyky dle potřeb zadavatele
  • rychlý a jednoduchý nástroj umožňující benchmarky díky unikátním manažerským indexům

mystery01.png