Mystery calling D-benchmark
Co je Mystery calling?
- Mystery calling je velmi využívaná metoda – manažerský nástroj používaný ke sledování kvality zákaznického servisu.
- Mystery calling slouží k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy zpravidla na zákaznických linkách (tzv. touch points), kde dochází ke kontaktu se zákazníkem.
- Mystery calling je realizován z pohledu běžného zákazníka – informace o procesu prodeje / konzultace / nabídce jsou získávány tak, jak je to běžné v reálném prostředí.
- Speciální důraz je kladen na přístup operátorů zákaznické linky, zákaznického centra, call centra, prodejního personálu, klientské podpory.
- Mystery calling představuje významný nástroj v rukou manažerů, kteří potřebují získat představu, jak jejich pracovníci jednají v kontaktu se zákazníkem, zda jsou dodržovány standardy a požadavky na tyto pracovníky kladené.
Jaké jsou hlavní výhody Mystery callingu?
- objektivnost feedbacku – přesné zaznamenání průběhu mystery callingu
- možnost provést nahrávku mystery v případě souhlasu testovaných osob
- speciální tým telefonních operátorů hovořících česky ai slovensky, případně dalšími světovými jazyky dle potřeb zadavatele
- rychlý a jednoduchý nástroj umožňující benchmarky díky unikátním manažerským indexům
