OPERÁTOR CALLCENTRA PRO MARKETINGOVÉ VÝZKUMY

Operátor callcentra pro marketingové výzkumy realizuje sběr dat prostřednictvím  telefonu v našem callcentru. Sběrem dat rozumíme vyplňování dotazníků s lidmi v domácnostech či firmách. Odměna za práci je hodinová nebo ve vazbě na uskutečněný rozhovor, dotazník. Kvalita práce operátora je kontrolována.

Podmínky registrace:

  •  věk nad 16 let
  •  bezúhonnost
  •  ukončené SŠ vzdělání, případně studium SŠ
  •  kontaktní telefon - mobil
  •  možnost pracovat alespoň 2 dny v týdnu (tzn. cca 10 hod. týdně nebo 40 hod. měsíčně)

Požadavky na operátora: 

  • odpovědnost - zodpovědný přístup ke každému výzkumu
  • spolehlivost - dodržování všech dohodnutých termínů
  • vyjadřovací schopnosti, kultivované jazykové vyjadřování
  • aktivní naslouchání
  • zvládnutí techniky kladení otázek
  • perfektní výslovnost, rychlost mluvy, modulace hlasu
  • základní znalost práce na PC (Word, Excel)
  • předpoklad dlouhodobější spolupráce
  • časová flexibilita

Nabízíme: 

  • možnost stálé brigády / přivýdělku
  • odměňování v závislosti na výkonu
  • zhodnocení Vaší práce dle její kvality
  • v případě dlouhodobé spolupráce možnost získat atraktivní bonusy