Test designu D-test

Co je Test designu?

 

  • Test designu je metoda využívaná k zjištění líbivosti a vhodnosti designu konkrétního výrobku.
  • Test designu slouží k identifikaci potenciálu zaujetí a zhodnocení celkového dojmu působení na zákazníka.

Test designu může probíhat v těchto dimenzích:

  • Před uvedením nového výrobku na trh
  • Re-designu – obnovení vzhledu výrobku, modernější design obalu, etikety aj.
  • Face-liftu – nový vzhled designu produktu

 

  • Test designu je realizován z pohledu běžného zákazníka, který se schopen dentifikovat silné a slabé stránky vzhledu jednotlivých návrhů produktů.
  • Speciální důraz je kladen na otestování různých variant designu z hlediska líbivosti, přehlednosti, orientace, množství a druhu informací.
  • Test designu představuje významný nástroj v rukou manažerů, kteří potřebují vyhodnotit jednotlivé varianty návrhů a vybrat nejvhodnější variantu designu produktu.

 

Jaké jsou hlavní výhody Testu designu?

 

  • Identifikace líbivosti návrhů designu, líbivost názvů, textů
  • Vhodnost návrhů k Vaší společnosti
  • Vliv designu na vnímání společnosti
  • Potenciál zaujetí
  • Celkový dojem z návrhů
  • simulovaný prodejní test odhalí funkčnost a líbivost designu v reálném prostředí

test_designu.png