Měření efektivnosti komunikace D-test

Co je Měření efektivnosti komunikace (kampaně)?

 

  • Měření efektivnosti komunikace je velmi využívaný výzkum - manažerský nástroj používaný k měření zásahu kampaně.
  • Hlavním cílem je porovnat u každé kampaně její cenu s přínosem.
  • Tato metoda slouží k získání hodnot sledovaných ukazatelů, kterými měříme efektivnost komunikace (kampaně) zákazníků k identifikaci nedostatků a návrhu řešení.

Měření efektivnosti hodnotí základní postoje zákazníků v těchto dimenzích:

  • Celkové zaznamenání reklamní kampaně
  • Zásah kampaně
  • Zaznamenání konkrétních aktivit kampaně
  • Pochopení sdělení kampaně
  • Vliv kampaně na chování zákazníků

 

  • Měření efektivnosti kampaně (komunikace) je realizován z pohledu běžného zákazníka, spotřebitele, uživatele. Analyzuje zaznamenání, líbivost a pochopení sdělení.
  • Speciální důraz je kladen na zacílení kampaně (komunikace) na relevantní zákazníky.
  • Měření efektivnosti představuje významný nástroj v rukou manažerů, díky kterému získáte efektivnější řešení přímo na míru a zajistíte si tak vyšší návratnost investic.

 

Jaké jsou hlavní výhody Měření efektivnosti?

 

  • Sledování průběhu kampaně
  • Porovnání předpokladů výsledků kampaně s její skutečností
  • Celkové pochopení kampaně
  • Analýza nedostatků a návrh řešení

mereni_efektivnosti.png