I lékárny musí budovat skutečné značky

Pondělí, Listopad 13, 2017 - 14:45

Mentalita lékárníků je spíš zdravotnická než obchodní. Přesto jsou i malé nezávislé lékárny nuceny řešit svůj marketing daleko víc než v minulosti. Na vysoce konkurenčním trhu je to otázka přežití.

Trh lékáren v mnohém kopíruje situaci potravinářského maloobchodu. Jenom je v tomto ohledu tak 15 let pozadu. Když k nám v 90. letech vstoupily agresivní řetězce jako Tesco nebo Kaufland, některé nezávislé obchůdky to neustály. Jiné začaly řešit, jak přežít. Buď se sdružily do virtuálních obchodních aliancí a družstev, jež jim pomohly s marketingem a hromadným nákupem zboží, nebo si našly svou vlastní cestu, jak se odlišit.

Přečtěte si celý článek na webu https://mam.ihned.cz/c1-65952460-i-lekarny-musi-budovat-skutecne-znacky